28 april

Ja, det blev inte att Maria kom och fotade :/ Så istället bytte spån i Lillans bur medans hon skuttade lös på framsidan.
Jag la ut en annons på blocket också, för det går inge bra med försäljningen :(
Tänkte hoppträna på söndag med mitt nya rosetthinder :) Måste ta och lägga ut bilder på alla mina hinder, eller vad tycker ni? ;)
Imorrn blire tandläkarn kl 10 :S Hoppas jag får en liten sak XD
Här får ni en bild :3


I vintras när det var så kallt att hon fick flytta till garaget...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Maria

förlååååååååååt. Jag ska komma och fota så fort jag kan! Jag lovar! :)

Nästa vecka kan jag komma. men vi måsgte bestämma en dag då så jag inte har gaten! :D

2011-04-28 @ 22:14:37
URL: http://randigapa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åkii :)

2011-04-29 @ 14:40:58

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0