Just kommit hem :)

Jag har för 2 timmar sen kommit hem från Sandra.

Lilla Lakritz
Hon var lite seg i början, men sen gick det faktiskt lite bättre.
Hon plaskade några gånger i vattengraven, efter några gånger hoppade hon ett stort hopp över.
Det går sakta men säkert frammåt. :)

Ävert
Skriver lite om Ävert också, för att är så söt!
Han var jätteduktig enligt mig!
Han tog stora och luftiga språng. Det blev några slarvrivningar då och då, men det får man räkna med :)

Tack Sandra för en rolig dag! :D
Sen så byggde jag och pappa på min STORA vattengrav! Nu är det bara målning kvar :D
Imorrn så blir det skola igen... :(
Jaja, Det kommer lite bilder nån da från hoppträningen hos Sandra. (Sofi fota)
Här kommer iaf en söt bild från hösten 2010!


Vågar jag hoppa...


Jo, de gör jag!

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0