Hoppträning

Idag hopptränade jag med kaninerna på grusplanen.

Lilla Lakritz
Hoppade felfritt några ggr i både rak och krok. Ju mer sällan man tränar med henne desto mindre slarvig blir hon.
Vi taggar Rak Lätt x2 och Längd ej Elit nästa lördag på tävlingen i Toto hallen.

Sävast Went Worth
Elwis min lilla prins ♥ Har uppförde sig riktigt bra idag, inge nos och slarv utan han hoppade i jämn fart med stora språng över hindrena.
Då är det bara att hålla tummarna på att han inte nosar på tävlingen nästa helg...






Haha, bjuder på mig själv lite...








♥Elwis   ♥Lakritz

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack! Ja äckligt snygga!! :D

2011-12-03 @ 17:08:09
URL: http://hoppryttareinorr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Finisar! <3

2011-12-03 @ 19:02:11
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Johanna och Hogge

Fin blogg! Har du byggt alla dina hinder själv? (såg att du byggt åtminstone ett av dem). Parkbänken är ju riktigt häftig haha.

2011-12-03 @ 23:32:34
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: KaramELLEN

sv: jag tror det är för vi har mer engelska, men nästa år så har jag det :P ( men jag vete ej)

2011-12-04 @ 14:33:23
URL: http://wwwkaramellen-ellen.bloggspot.com
Postat av: Victoria

SV: ja, dom tre bor tillsammans. (Gosan,Stampe och Smulan) Gosan och Smulan är två honor. Gosan är mamma till Smulan, dom har bott tillsammans hela tiden. Ända sen Smulan föddes här hos mig sommaren 2010. Stampe är en hane och har bott med Gosan hela tiden. Han är kastrerad. Så det funkar jättebra att ha dom tre tillsammans. Dom är såå söta mot varandra och putsar varandra.



Sen har jag även två till kaniner tillsammans. Fast det är ju en hona och en hane. Daisy och Benny heter dom. Men Benny är kastrerad så att dom kan bo tillsammans.



Sen har jag då Hibiskus som bor själv. Men han ska vara en avelshane om jag säger det så. Till våren ska jag para han med Daisy. Så ska jag möjligtvis spara en hona som kan bo med mamma Daisy och Benny.



Det går att ha mamma tillsammans med sin unge men däremot går det nog inte att ha två honor som inte känner varandra likaväl som ens unge.



Nu när jag kollar ut i vänstret ligger Gosan,Smulan och Stampe tätt intill varandra och myser. Det är så gulligt ♥

2011-12-04 @ 15:17:54
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0