Ändrade planer...

BDKH ställde in tävlingen på söndag pga dommarbrist, så jag anmälde mig till lördagen ist vilket betyder att Carven kommer en dag tidigare än planerat! :D De mindre possitiva är att jag då ist tävlar Lätt Krok x2 med Lilla Lakritz. Alltså, de är inte dåligt men jag tvivlar på att det kommer gå som jag tänkt mig... Men huvudsaken är att vi gör vårat bästa!

Jag hopptränade med Lakritz idag, en lätt bana på 8 st hinder. Varav 4st var rättuppstående och resten kombinationer. Hon har bra fart och stannar sällan, problemet är att hon inte hittar rätt hinder utan virrar omkring i sin egna värld. Så jag går typ dubbelvikt och styr henne med händrena emellan hindrena. Bekvämt och snyggt! Eller inte... Men vi tränar tappert på! ;D Hon klarar banan på mindre än en minut, så jag är stolt!
Detta var den sista hoppträningen innat tävlingen, så nu äre bara att TAGGA!

Imorrgon bitti bäre av till storheden och inhandla virke till mitt stora byggprojekt. 2-Fackaren!

//Linnea

Ps. Har också beställt selar till ninisarna! Beställde en grön åt Carven ♥ Tror ni att det matchar en viltgul kanin??
Tror iaf att det blir bra :)  


Kommentarer
Postat av: victoria

om det är mörkgrön passar det jättesnyggt till en viltgul kanin.. själv har jag en mörkgrön på min viltgula kanin :)

2011-07-13 @ 22:36:04
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: victoria

sv; ja både är hanar, man får passa på att ha dom tillsammans innan den lilla Hibiskus blir könsmogen då det inte går ha dom tillsammans längre ;)

2011-07-13 @ 23:17:21
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Carven<3



Jåå grön lär nog passa! :D

2011-07-14 @ 11:07:25
URL: http://kanintjejjen.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv Victiora: Jo, de var nog grön mot de mörkare hållet ;)

Jag tänkte väll! Annars hade de nog gått illa till :S

sv Hanna: Joo ♥ De tror jag me ;D

2011-07-14 @ 15:03:59
Postat av: L I Z A

fin blogg, allt bra? =D

2011-07-14 @ 15:51:57
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv Liza: Tack! Din mee ;D

Jo jag tror de iaf... ;)

2011-07-14 @ 22:49:46

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0