Imorrn blire Wilma och Hanna :D (och kaniner)

Imorrn så ska jag fara till Wilma (sunderbyn) och hoppträna. Hanna ska också komma med Daisy och Doris tror jag :D

Blir iaf en toppendag tror jag ;)

Idag så ställde jag ut lite hinder i trädgården och lät dom hoppa nästan fritt (Jag satte upp kompostgaller så långt de räckte för att dom inte skulle rymma) Lakritz hoppade ett hinder som var uppe på ca 45 cm! :D ♥ Icosi däremot rev dom flästa med nosen... ;)
Men jag hoppas på att det går bättre för oss imorrn ;D

Snart dushen, nu mata kaninerna :)


Lakritz i våras X)

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0