Bilder från tävlingen

Hade fullt upp igår så jag han inte blogga. Såhär såg dagen ut den 5e juni :)

Vi for iväg hemmifrån kl 8.00 och min start gick kring ett.
Sedan så for vi kl 16.00 därifrån för vi skulle fara på middag, så jag får hämta mitt pris till nästa tävling :(

Lakritz var avspännd och lite lat :) Hon hoppade riktigt fint (tycker jag!) och hon kom imål på mindre än en min! :D Älskar dig gumman ♥
Har redan börjat ladda inför nästa tävling den 12 juni ;)

Här är lite bilder på mig å Lakritz :D


Inte så höga hinder, men jag är super nöjd ändå!






Älskade ninis ♥

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nova

Duuktig! :D

2011-06-06 @ 20:53:51
URL: http://novas.devote.se
Postat av: wilma <3 tsi & callie & Humlan

Ni var jätte DUKTIGA!! :D vad roligt att ni ska komma den 12! <3 ;)

2011-06-06 @ 21:13:37
Postat av: Kajza Degerman

Ni var jätteduktiga! =) Hoppas vi ses igen på söndag. =)

Kram/Kajza

2011-06-06 @ 22:19:12
URL: http://sectum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mycket allihopa! Det var verkligen jätte kul! :D

2011-06-07 @ 19:07:09

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0