Hoppträning hos Nova

Idag har jag varit och tränat hos Nova. :D

Lilla Lakritz
Ibörjan hoppade hon lite som hon brukar göra, och i slutet hoppade hon inte alls...
Hon krachade heela tiden! Hoppas att de går bättre på tävlingen bara :D

Hugo
Han var en jätte söt och duktig kanin ♥ Han slog höjd reckord på 40 cm idag också.
Han är jätte duktig på att hoppa och vara söt ;D
Enligt mig så är Hugo värd en extra guldstjärna idag!

Sen efter träningen så gick vi på promenad i skogen och på ängen utanför hennes hus.
Det var en skojig dag idag helt enkelt :D

Här är lite bilder...

Kolla Novas blogg för fler bilder www.hoppkanin.blogspot.com ;)

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0