Icosi hela sommaren!

Troligtvis så ska jag ha Icosi på foder heela sommaren, och sen till hösten så får vi se om jag ska köpa han! :D
Det ska bli JÄTTE KUL! ;)

Tillbaka till värkligheten... Idag så har jag somsagt varit ute och skuttat med båda kaninerna i skogen brevid oss, båda hoppade som galningar och käkade massa kvistar och blad. Icosi började somvanligt på ett grävprojekt till kina och Lakritz låg och slappade i sanden. Dom tyckte att det var riktigt skoj att få komma ut i "djungeln" och busa.

Här är bilder på när båda slappar efter promenaden :)


Icosi blev heelt slutkörd! Han mst få komma ut oftare och träna kondisen ;)


Lika söt som alltid! ♥

//Linnea


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0