Saker till salu!

Har lite saker som jag säljer pga att jag inte har använt dom, och inte kommer att använda :)

Kanintunnel


120 cm lång, tror jag. Svart och orange randig.
Fint skick, bara lite trådar som behöver klippas bort.
Pris: 50:-

Benlindor


4 m långa med stark och bred karborre. Turkosa i mjukt fleece.
Märket är "Hansbro sport Clasic"
Oanvända.
Pris: 85:           SÅLD!

Grimmor


Str Ponny, men skulle nog passa Cob för den är ställbar i nos och nacke.
Svart luddegrimma i starkt nylon med silvriga små hästar.
Helt ny!
Pris: 40:-


Str Ponny. Ställbar i nacken. Marinblått ludd i nos och nacke.
Med matta silver detaljer.
Helt ny!
Pris: 40:-

Manrosetter/ selrosetter


20 st ljusblå. Helt nya i förpackning med prislapp och allt.
Märket är "Picador"
Pris: 30:-

Mankam


I silvrigt stål med häst på.
Pris: 10:-

Ryckkam


I silvrigt stål med lackat trähandtage för bättre grepp.
Kan också användas som hund kam.
Pris: 10:-

Reflex lendetäcke


Str Ponny, men passar även Cob.
Bred karborre längst fram och ringar för bensnören därbak.
Helt ny!
Pris: 100:-

Benreflexer
 


En storlek, passar alla! Karborre+ litet spänne för fästning.
Helt nya!
Pris: 25:-

Fleecetäcken/ Svettäcken


Str 115. Ljusrosa fleecetäcke med ett kraftigt bogspänne.
Bogspännet är lite trasigt, ärav priset. Annars i fint skick.
Pris: 50:-


Str 115. Marinblått flecetäcke med ett kraftigt bogspänne.
Helt ny!
Pris: 95:-      SÅLD!


Str 125. Ett lyxigt brunt fleecetäcke med ljusblå små stjärnor och ett ludd på manken.
Bra bogspänne.
Helt ny!
Pris: 90:-

Schabrak


Str Ponny. En olivgrön mycket fin vojlock med begie mjukt foder på i innsidan.
I märket "Jacson Gear"
Helt ny!
Pris: 55:-


Står ingen storlek, men är lika lång som ponny schabraken.
Ett olivgrönt hoppschabrak med en begie mjuk innsida och anpassande manke.
Märket är "Jacson Gear"
Helt ny!
Pris: 120:- (Ord 250:-)


Innsidan på "Jacson Gear" schabraken. Båda "Jacson Gear" schabraken för 150:- 




Str ponny. Ett beige dressyrschabrak med brunlila kant.
Märket är "Källquiste Protector" Jätte fint!
Pris: 80:-     SÅLD!

Vid intresse skriv en kommentar! :D

//Linnea

Kommentarer
Postat av: janina

Hej är lite intresserad av båda grimmorna och reflexländtäcket :)

2011-06-08 @ 22:56:24
Postat av: Bea

Men herregud! LITE saker? Hur har du fått tag i så mycket grejer, du har ju inte ens häst!

2011-06-16 @ 21:01:31
Postat av: Linnea

Nää det har jag inte, man jag har däremot haft en stark köpglädje och en trähäst ;D

2011-06-16 @ 21:19:35
Postat av: Mirraaaaa

tips: tävla bort alla saker =)

asså att du annordnar en tävling om det =)

2011-09-06 @ 16:17:26
URL: http://mirramarika.blogg.se/
Postat av: janina

är intresserad av reflexländtäcket,ben reflex :)

2011-10-02 @ 00:16:10
Postat av: Anonym

Hej!



Jag kom in på din blogg när jag letade efter vojlockar till salu. Har du kvar den gröna vojlocken?



Maila mig [email protected] :)

2011-10-05 @ 09:14:05
Postat av: JANINA

vill köpa ländtäcket & de rosa täcket :)

2011-11-06 @ 19:24:57
Postat av: Desiree

Hej! Jag och min kompis är två tjejer som är 12 år, vi älskar kaniner och har tre stycken! Jag undrar vad din Mail är för jag tänkte fråga lite saker och sånt :) hur gör ni den snygga buren?! men gå gärna in på vår blogg och tipsa och kommentera tack ! :D

2013-05-21 @ 15:21:56
URL: http://www.DieseloFrallan.devote.se
Postat av: Linn

Är manrosetterna kvar?

Svar: Ja =)
//Linnea

2014-02-12 @ 16:32:30

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0