Sommarlov!

Äntligen så har det efterlängtade sommarlovet börjat! :D Dock tycker jag att det är något för varmt, går inte att göra nå... Jag och Sandra försökte oss på att hoppträna tidigt i morse, men kaninerna svättades som tokar!
Vill också tillägga att det var 29,5 grader i skuggan kl 14.00! Tog in kaninen i garaget där det bara var 21 grader, så hon inte fick värmeslag.
Hoppas att det inte är så här varmt på tävlingen på söndag! :S Kaninerna kommer att döö!!!

Och imorrn så ska jag hämta Pilens Icosi på kvällen :D Längtar...
Och här får ni en fin bild på lillemannen Icosi ♥


Duktig liten kanin :D

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0