Tävlingsdax igen!

Igår årkade jag inte blogga...
Tävlade iaf i ösregnet ;) Lakritz var hur duktig som helst och faktiskt så hade hon super bra fart! :D
Hon gick på 0+0, min lilla älskling ♥

Tävlade också Icosi :D
Han hoppade fast regnet öste och det var djupa vattenpölar. I svår 1 kom han 3a av 9, och i svår 2 kom han 4 av 9. Han var också jätte duktig! ♥

Ska tävla han imorgon med! Svår rak blire. Tror faktiskt att det finns en liiten chans för pinne! :P

Bilder som gulliga Amanda fotade: (Hon följe med till tävlingen) :D


Hopp ♥


DEDÄR HINDRET VILL JAG HAA!!! (De svart/gula)


Lakritz efteråt ♥

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0