14 maj!

Igår var ju min namnsdag, så det var ganska kul :)
Jag red Peppsan på LRK och det gick hyfsat bra ;3
Imorse så målade jag naglarna i alla möjliga färger (fult) jag skulle testa om dom fortfarande var frächa.
Har också varit ute på promenix med lillkaninen, hon är värkligen tjock! hon är ju rätt så liten och väger 2,9 kg!
AJAJ, hon kommer tillslut att rulla över hindrena ;D
Imorgon ska jag till stugan i sävast och träna hoppning. Bilder kommer sen.
Tänkte göra ett inlägg idag om hur man bygger kaninhinder :D

//Linnea

Kommentarer
Postat av: sandra

Då väger hon mer än Elsa Gör :D

2011-05-15 @ 15:51:11
Postat av: Linnea

HAHA! ÅÅNEEJ!!! :D

2011-05-15 @ 17:40:00
Postat av: Anonym

haha, jo :D ävert väger 2.2kg

2011-05-17 @ 16:49:49
Postat av: Linnea

Nu till sommarn blire hårdträning! ;D

2011-05-17 @ 21:16:52

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0