21 maj!

Idag har jag hopptränat lite men Sandra :D Vi klarade oss precis från rengnet!

Lilla Lakritz
Hon var som vanligt lite seg i början, men efter ett tag så blev hon lite piggare.
Halv 2an var heelt omöjlig att komma över... Volmen sprang hon bara igenom :P Men däremot så klarade hon sig torr hela träningen från lilla vattengraven ♥ Hon blir bara piggare och piggare för varje träning nu ;D
Jag behöver däremot hålla bättre reda på kopplet! Äg: Jag!

Ävert
Ävert var som vanligt bäst! Han är jätte duktig ju ;D Lite slarv blir det ju ibland, till och med för dom bästa! :D
Lakritz och Ävert förälskade sig i varandra ♥ (iaf Lakritz!) Äg: Sandra

Elsa
Skriver lite om Elsa också, bara för att hon är så gullig...
Hon hade bäddat ett jättefint bo till kaninungarna som borde komma imorrn :D Vi klappade henne lite och de var ju hur skönt som helst! Vi flyttade hennes bur så den stod på Äverts. Hoppas att de kommer några kaninungar snart!!! Äg: Sandra

Nu blir det att beställa en ny transportbur :D


Redigerad Lakritz...

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0