5 maj, idag igen :)

Hihihi, råka skriva femte maj igår fast det bara var fjärde :P
Idag monterade jag och pappa ihop "rosetten" (Kaninhindret heter så för dom som inte vet) så nu är den klar för användning och fotning :D Enligt mig blev den jätte snygg! Imorgon lägger jag ut lite bilder på mina hinder som är fotovänliga. (Några som jag inte vill visa, för dom är halvfärdiga)
Jag tar en liten bloggpaus över helgen, lördag söndag och kanske måndag, för jag ska bo hos farmor och farfar ;) Dom har inget internet...
Jaa, då blire ett inlägg imorgon att se fram emot iaf :D
Här får ni en stilig bild på min kanin Morgan... R.I.P.


Han hade kunnat komma långt i kaninhoppningen, min lilla ängel ♥
R.I.P. Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: viktoria

den va fin kanin :)

2011-05-07 @ 23:08:21
URL: http://dressyrviktoria.blogg.se/
Postat av: Linnea

Joo... :*

R.I.P. Mogge

2011-05-10 @ 14:55:53

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0