Fota lite nyss :)

Idag var sista provet för den här terminen, SKÖNT! :) Men jag kan trösta mig med att kommer fler till hösten :(
Igår gjorde jag upp lite planer för mitt nästa hinder som jag ska bygga, och ikväll blire att påbörja det!
Hoppas att jag hinner klart till nästa torsdag för då ska kanske Nova S komma och hoppträna med sin söta kanin Hugo :D
Imorgon kommer mina grejor som jag har beställt ;)

Var nyss och fotade några lite småroliga bilder på Lakritz som nu idag är 1 år och en dag gammal ♥
Här kommer dom...







Skrattar varje gång jag tittar på dom! :D

Älskar dig mitt lilla glupska lakritztroll ♥

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0