Rengn, rengn bara rengn!

Glömde blogga igår, hehe! Men idag bloggar jag lite :)
Har tillvärkat en ny enkel header nu, men ska ta hjälp att lägga upp den bara!
Ska försöka att lägga upp filmen från stugan också... Vet dock inte hur man göör! :/
Vi har So och Spanska prov nu i veckan så jag kanske inte hinner blogga + att det inte händer nå intressant nu när det bara regnar ;3
Jag ska rasta Lakritz en timme i "Klubbis" sen. (Klubbis är min kaninboda)
AjA, inget mer att skriva om för idag :)


Nybörjar Lakritz ♥

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0