Linnea Tipsar!

Som dom flesta inte vet så är jag en riktig boktönt. Om jag väl börjat läsa så kan jag inte sluta fören hela serien är slut. Jag är extra ingrottad i vampyrserier!

Här har jag några tips på SÅÅÅ bra böcker!

House Of Night
1: Vampyrens märke
2: Sveket
3: Utvald
4: Svart Ängel
5: Jagad
6: Frestad
7: Bränd
8: Uppvaknandet
9: Destined (Är inte översatt till svenska än)


Det kan verka många böcker men jag kan säga att jag gillar den här serien bättre än Twilight.
Fördelar: Den här serien är super för den som gillar vampyrböcker, spänning, kärlek och vardagsliv.
Nackdelar: Seg att komma in i och varje bok handlar om lite samma saker (nog för att jag gillar det)

Vampire Academy
1: Törst
2: Fruset Blod
3: Skuggkysst
4: Löftet
5: Andens Kraft
6: Yttersta Offret


Kan faktiskt erkänna att jag blev lite småkär i en utav karaktärerna...
Fördelar: Något mer lättläst än House Of Night serien, spännande, romantisk och cool.
Nackdelar: Den här serien gick också lite segt fram och det handlade mest om samma saker.

Båda serierna rekomenderas starkt! Mycket värt att läsa! :D
VARNING: J*vligt beroendeframkallande.

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: visst är dom lika! :o och vi köpte dom nästan samtidigt också" :D dom är lika gamla typ :D

båda är viltgula, dvärgvädurar och kommer från uppfödare :)

2011-11-03 @ 23:19:14
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Hanna

Twilight är ju typ tråkigt i jämförelse till House of night.. XD<3

2011-11-04 @ 13:27:37
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0