Sanningar - Tidsfördriv

Sanning 1: Jag hatar nötter.
Sanning 2: Lycka för mig är när jag är med mina kaniner.
Sanning 3: Träslöjd är roligare än textilslöjd.
Sanning 4: Jag skulle aldrig klara mig utan min mamma ♥
Sanning 5: Häst (& kaniner) är bäst, ingen protest!
Sanning 6: Att åka längdskidor är bland det roligaste jag vet.
Sanning 7: Jag önskar att jag var en vampyr xD
Sanning 8: Min fritid består till störst del av: Sova
Sanning 9: Kaninhoppning är en av mina roligaste intressen
Sanning 10: Just nu har jag experimenterat mig fram till dessa saker på tangentbordet: ╔╣ ♫ ← ↓ █ ♀ ↨ ☺☻ ♠ ♣ ♦ • ◘ ○ ■ ▒ ► ┼ ¼ ☼ ╗ ╝ ASHÄFTIGT :D


Ewwi bebi ♥

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: älskar kaninungar! Särskilt när man har ungar ända från början. Dom är såååå söta vid 3 veckors ålder :) ♥♥ Små ulltussar :D

2011-11-23 @ 21:09:39
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du glömmde en sanning.. att du är grand champion :DDDD<3

2011-11-24 @ 07:54:09
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0