Svar på tal!

Kajza om Namnskylt!:

Fniss! var tvungen att visa bilden på namnskylten för Pappa, han tyckte den var jättesöt, och att vi skulle göra sånna till våra också... ;-P
Duktiga Lakritz! Ska du tävla henne nå i längd?

Svar:
Hihi! Vad kul att någon annan än jag gillar namnskyltarna, har en till Lakritz med! :D
Alltså, man måste ju regga kaninen och jag har inte fått mitt medlemsnr än... Så jag vet inte hur det blir med det. Fast jag är sugen på att pröva någongång :D


Lakritz namnskylt...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag har inte fått mitt medlemsnr och daisy är reggad? ;)

2011-09-18 @ 09:37:10
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0