Anmäld till helgens tävling!

Nu är jag anmäld till tävlingen i Totohallen den 29, BDKH.

Jag ska tävla Lätt Rak x2 med Elwis, Lakritz och Klara, Mini Rak x2 med Rapunzel och så ska Lakritz debutera Höjdhopp EjElit. Spännande :D

Jag hoppas så innerligt att detta blir BDKH:s sista innomhustävling då jag är så taggad inför utesäsongen (egentligen bara för jag har små förhoppningar om att Elwis snuskande ska försvinna, annars kanske bollarna ryker? Fast de vore ju väldigt synd...).


Nu vill Elwis bli msv i Rak, eller hur gubben?!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: wilma

Vad kul jag kommer oxå! :D Jag tycker verkligen inte att du ska kastrera Elwis han är ju jätte fin om du nån gång ska ta kull på honom! Sen så kan kastrerade hanar lätt bli väldigt lata och tjocka inte så jätte snyggt :(

2012-04-23 @ 20:37:23
URL: http://vingenshoppkaniner.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har en kastrerad kanin som är jättesnäll <33

2012-04-23 @ 21:18:07

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0