En dag full med hundar!

Som ni märkte så bloggade jag inte igår och det berodde på att jag var och åkte hundspann i Storklintan.

Det var jätte kul (tyckte dock lite synd om hundarna som var tvugna att släpa på tunga mig), hundarna var riktigt uthålliga och snälla så jag tror att vi allihop var rätt så nöjda X)



Hundarna stod och väntade på sin tur att dra.

Här väntade vi på att få starta den 5 km långa turen.

Efter åkturen så fick vovvarna "hundsoppa" som dom glufsade i sig på 2 sekunder! Uppskattat kan man säga ;)

Det var riktigt mysigt att vara där med alla djuren och att åka efter dom. Jag trodde inte att det skulle gå så snabbt som det gjorde när dom sprang.
Jag rekomenderar verkligen att fara och prova! :D

Nu ska jag ut och promenera lite med kaninerna då dom inte fick komma ut och röra på sig igår...

//Linnea


Kommentarer
Postat av: Hanne

Hej! :)



När jag tittade på din kaninhemsida så såg jag att du säljer en trixie utebur. Undrar vilka måtten är? Dock så bor jag i Örebro så jag undrar om det finns någon möjlighet med leverans i närheten av Örebro. :)

Kram

2012-04-08 @ 15:21:21
URL: http://twiggysfoton.blogg.se/
Postat av: <3Ellen!!

vad roligt :D

2012-04-08 @ 20:58:38
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0