Snöigt värre!

Nu får det vara nog med snö tycker jag! Nu ligger det 15 cm nysnö på gården. Jag blir fullständigt tokig >_<

Idag har "avmaskningskuren" på Elwis startat, så jag blir klar med det till på söndag.
Nästa hopptävling var ju somsagt inplanerad den 28-29 i Boden, men tydligen så är det för mycket snö där vi ska vara så det kanske bara blir endags tävling... Jag som var så himla taggad (är inte de längre), vet inte om jag orkar fara och tävla då.

ALLT har blivit så himla obetydligt på sistone. I have no energi...


Bild från senaste tävlingen för typ 1000 år sedan.

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska komma! Ingen idée att strejka, en dagars är ju bättre än inget, eller hur? Om du vill så är det bara att komma förbi någon dag, så kanske du blir på bättre humör! ;)<3

2012-04-18 @ 18:10:08
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det hindret ser ut attkunna bli riktigt avancerat!

2012-04-18 @ 23:08:37
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: Greta

Du får säkert tillbaka energin och lusten när snön försvinner, förra året hade vi ju snöfritt här uppe den här tiden... Besvikelse att det inte är så iår!



sv: Tack så mycket! :D jo, känns nästan som lite för många haha..

2012-04-19 @ 14:17:09
URL: http://kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0