Tävlingsresultat!

Igår var jag och tävlade i Sävast.
 
Elwis
I svår krok nr 1 orkar jag inte skriva om, det gick sådär (4+2 det sämsta på länge).
I svår krok nr 2 gick han på 3+1 (usch va uselt) och fick pinne. 3 pinnar kvar till ELIT i båda!
Han kändes så otaggad och seg, lyfte inte på fötterna utan rev hinder på hinder...
 
Lakritz
Min lilla prinsessa är jätteduktig :')
Hon gick på 4 fel i msv kok, utan final men jag är såå nöjd över henne så det gör inget :D
 
Kan tillägga att alla kaninerna den dagen var lite ur form. Elitkaninerna hoppade minihinder på vissa och lättkaninerna fungerade inte alls! Alla var lite low. Kanske pga värmen...
 
Bilder och kanske film kommer när födelsedagsbarnet Lovisa (som fyller 16 år) har skickat dom! Grattis igen btw :D
 
Här får ni nån bild från träningen med Vicke för nån dag sen:
Klara
Prius
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Alecsandra

3+1 är ju inget dåligt resultat! Tror det är nån som blivit bortskämd med många bra lopp, know the feeling ;)
Kallade Leon dålig nyligen när han gick på 5 fel(2 var korr) i en svår elit bana, sen kollade jag hur många starter han gjort och de bara 6st i krok... Bortskämd är vad jag är!

Svar: Haha! Kan nog vara så nu när jag tänker efter... ;)
//Linnea

2012-08-21 @ 16:48:10

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0