Hopptränat med Sväva!

Idag fick Sväva en liten hoppträning. Amanda och Dumle kom också och joinade mig :D
 
Khaos Stjärnstoft
Lilla Sväva hade mycket bättre fart redan från första rundan, men fart än hon brukar. Hon hoppade hindrena lättare och säkrare idag än vad hon brukar göra. Det känns bra eftersom det visar att hon är på gång. Sväva hoppade över förväntan och tog knappt några frambommar uten hoppade lättboxar utan några problem.
Hoppas nu bara att SvävarN hoppar lika fint på tävling... Mitt mål blir att hon var som idag på träningen!
 
 
Amanda och Dumle var också duktiga, här kommer lite bilder på dom:
Supersöt ellerhur?!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Alva

sv: Tack :)
Kul att det går bra för Sväva! :D När blir nästa gång hon tävlar?

2012-12-03 @ 15:53:00
URL: http://alvajonasson.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0