Tävlingsresultat från helgen, Elwis

Förlåt för sen uppdate...
 
Elwis Elit krokig:
Det var ju första gången på länge som jag fick styra och hoppa han, det gick ganska bra inte helt perfekt menmen. Han rev lite på de största hindernas bak kant men annars var han jätte fin 5fel.
 
Elwis elit rak:
Han var jätte fin, dock gick det lite för fort så han bröt ut. Sista hindret ville han inte hoppa han var tvungen att korras på det hindret till och med i finalen och det gick ändå inte jätte fort så han behövde inte vägra ut menmen. 2+3 och en 5plac det var tiden som avgjorde annars skulle han kunna bli 3a :)
 
/ Lovisa
Ni hittar mig även här
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0