Tävlingsresultat!

Var och tävlade igår i boden.
 
Sävast Wentworth
2+1 i första rak eliten, han skulle ha nollat finalen och fått cert om jag inte rivit ett hinder åt han... Så kan det gå ;)
4 fel i andra och ingen final då jag lät han gå utan press, som han är van vid. Han hoppar av för tidigt på dom stora hindrena utan press så därför trände vi lite.
2:a i längd ej elit på 180 cm och pinne. En pinne kvar till Elit.
  
 
Khaos Stjärnstoft
3+1 i första lätt raken och med mycket fart så jag är nöööjd!
0+1 bara ett pet i finalen i andra lätten, och en första pinne! :D ÄNTLIGEN!
 
 
Lilla Lakritz
Lakritz var ganska taggad, hoppade med fart och vilja i båda svår rakarna på 6 fel vardera. Är nöjd då hon faktiskt hoppade med rull, då spelar det ingen roll om hon river tycker jag ;)
 
Bra slut på tävlingsåret tycker jag :D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Verkligen ett bra avslut:) Det är så kul att se Elwis hoppa. Vilken fart!:) Men det är surt när man råkar förstöra för kaninerna... Har gjort samma sak själv några gånger.

2012-12-09 @ 22:36:37
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Tilda

Duktiga :D

2012-12-09 @ 22:58:29
URL: http://ponnikanin.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0