Gerbilbilder!

Idag fotade jag mina små gerbiltjejer ♥

Dom har blivit supertama och klättrar upp i händerna helatiden! Tänkte släppa ut dom i sängen några minuter ikväll så dom får springa av sig lite.

Jag kan dock inte börja klickerträna dom fören jag kan ha dom lösa på golvet och dom kan slappna av.
Dessutom så får jag inte hålla på med dom så mycket när jag är sjuk eftersom dom kan smittas och dö :(
Somtur så har jag ingen feber längre :)


Älskade Nattviol ♥

Fina Tigerlilja ♥


Tjockisen XP



//Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä. Alltså jag klarar inte gullighetsfaktorn. Tassarna. Näsorna. ÅHHH!!!

2012-02-25 @ 23:10:13
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0