Tävlingsresultat 12/2!

Jag tävlade somsagt igår och det var jätte roligt att åka till en annan klubb :D

Elwis var först ut i Lätt Rak och gjorde 2 fina lopp med rivningar på minihinder. Han gick på 1+1.
Det var Lakritz tur efter några kaniner och hon hoppad jättefint, sitt bästa lopp faktiskt på 1+3 (första gången hon gick till final i rak).
Sen fick Einar hoppa och han gick på 6 fel. Kyle han inte imål för han tjorvade så mycket på sträckorna...

I Lätt Krokig var Elwis som en guuuud! HAN NOSADE INTE, UTAN SPRANG! :'D
Han gjorde superfina lopp på 0+1 varav i finalen det blev ett missförstånd. Jag höll i kopplet och han hoppade = krach!
Hans tid gjorde så att han kom 2:a av 26 startande och så fick han sin första krokpinne!
Lakritz hoppade fint denna runda med, men räckte dock inte till final. Hon gick på 3 fel.
Einar var också superfin och gick på 0+1 och kom 6:a av 26, precis utanför placering så det blev tyvär ingen pinne där inte! Kyle tjorvade inte lika mycket men han inte imål på maxtiden.


Lillkillen I love u! ♥

Bilder kommer sen...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Mirra

GRATTIS!

2012-02-13 @ 14:11:16
URL: http://mirramarika.blogg.se/
Postat av: Emma

Stort grattis =D

2012-02-13 @ 20:16:23
URL: http://fotoryttarnas.se
Postat av: Mirra

sv; här nere i söder är det typ inga tävlngar på vintern, iaf inte i klubben jag är medlem i.

Inann åkte jag til en klubb som finns ovanför göteborg, men den ska tydligen läggas ner.

Den klubben jag är medlem i (VKKH) kör igång sina tävlingar runt Mars/April någonting.

2012-02-14 @ 09:29:43
URL: http://mirramarika.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0