Gerbilerna!

Nu har jag skapat en ny kategori som heter Gerbilerna! Där skriver jag allt som har om gerbilerna att göra :)  

Tänkte börja att visa mina första gerbiler som jag fick 2006 som nu mera inte finns...

R.I.P. Puff och Piff ♥

Pga min oerfarenhet och ålder så blev dom aldrig riktigt handtama... :(

Dessutom så vet jag nu i efterhand att dom både bodde och levde helt fel så det ska aldrig mer upprepas i mitt hushåll!

Namn: Piff & Puff
Kön: Honor
Färg: Topaz / Argente cream
Född/ död: ?
Uppfödare: Grossist (Helsjukt att jag kunde köpa djur där...)

Justnu så inväntar jag 2 st h*n*r från My Pets gnagar uppfödning! Dom kommer om ca 2-3 v.
*YEY*

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Yehpsi Pehpsi! ;D

2012-01-07 @ 09:55:13
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Victoria

vad menar du med att de levde fel? :o

och att du aldrig mer ska köpa från Grossist?

2012-01-08 @ 14:54:50
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0