Imorgon anländer gerbilerna!

Ja, som rubriken säger så ska vi fara och hämta gerbilerna i Töre, alltså 2 timmars bilresa tur och retur...

Den ena honan ska heta Tigerlilja och kallas för? Har fortfarande inte bestämt något namn till den svarta. Här kommer alternativen:

Svart Ängel - Ängla
Smörblomma - Flora
Blåsippa - Iris
Stjärnklocka - ?
Silverdroppe - ?
Nattviol - Viska

Idag så har 3 dagar av avmasknings-kuren gått, så då har jag 2 dagar kvar. Det har gått jätte bra att spruta in medlet i munnen så det har inte varit några problem med de...
Har endast hittat 3 st maskar i Elwis bajslåda och 0 st i Lakritz under hela tiden, så det han inte gå så långt.


Igår var det -20 grader på kvällen och det har snöat varje dag i en och en halv vecka nu.
Gud, nu räcker det med snö tycker jag :)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nattviol tycker jag! :)

2012-01-25 @ 18:15:46
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/
Postat av: <3Ellen!!

tycker som nadja : Nattviol!

2012-01-25 @ 19:30:46
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0