Mina selar! #2

Tänkte visa er mina selar och koppel, så här kommer dom!

H-selarna!

Selarna med snabbknäppe kommer från Djurmagazinet.
Den guldiga med rosett är från Libra Artic och den neongula och den marinblå med stjärnor fick jag av Hanna och dom är köpta på Gnagarboden!

Bogselarna!

Selarna längst ner kommer från Rabb-It och selen högst upp är hemmasydd!

Bröstselen!

Detta är min favoritsele, dock har jag bara en...
Den har Elwis vunnit från en hopptävling och den är från Trocaderos selar och koppel!

Kopplena!

Kopplet högst upp, orange, är 300 cm och är från Rabb-It!
Det ljusblåa kopplet är 250 cm och är från Libra Artic!
Det ljusgröna kopplet är 300 cm och är från Rabb-It!
Det sista kopplet, neonrosa, är 200 cm och är från Libra Artic!

Sen så har jag några till selar och koppel som jag aldrig använder, därför fick inte dom komma med!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hogge

Jösses, du har då alla möjliga sorter och färger. Det enda jag ser som är återkommande är att dina koppel är runda. Är runda koppel en favorit måhända?

2012-01-13 @ 17:17:36
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: <3Ellen!!

oj det var riktigt många! jag har lixom bar 4 st selar och 3 koppel

2012-01-13 @ 17:18:56
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Hogge

Jag har aldrig hittat några runda jag gillat :( Vill ha rätt blå färg på det liksom ;)

Hogge gillar sitt hundkoppel (ett sånt som dras ut ur en liten maskin när kaninen går) bäst av de han har (baserar den idén på att han springer runt mest om han har det kopplet på sig). Men sånna bör man (får inte ens?) hoppa med, så när vi hoppar har vi ett vanligt platt koppel. Dock till hund för kaninkopplena är så korta tycker jag >.<

2012-01-14 @ 13:21:40
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: Mirra

GUD va många selar!

2012-01-14 @ 17:42:10
URL: http://mirramarika.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0