Lakritz första medelsvårträning!

Tänkte börja med att säga att jag varit i skärgården hela helgen så det är därför uppdateringen har varit usel...
Nu bloggar jag iallafall :)
 
Det skulle ju ha varit hopptävling i helgen men den vart inställd så då passade jag på att hoppträna Lakritzo :D
 
Lilla Lakritz
Jag började med att bygga fram en "lätt" msv-bana på 5 hinder.
Lakritz hoppade jättefint och kraschade bara femman, inga korrigeringar :D På dom andra 3 rundorna hade jag gjort banan svårare men hon klarade det galant! Hon verkar tycka att msv är roligare än lätt, för i lätten slickar hon bommarna, men i medeln hoppar hon med luft under sig.
Är jättenöjd med snuttan ♥
 

Bjuder lite ;)
 
//Linnea
   

Kommentarer
Postat av: Nova

Aw, vad dööktig!!

2012-07-08 @ 19:40:16
URL: http://hoppakanin.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad duktig Lakriz är :D

2012-07-09 @ 18:06:41
Postat av: Klara

Hej! Vad duktig Lakritz är! Jag har glömmt, vilken klass är Elvis i?

Mvh Klara

Svar: Elwis är svår i krok, msv i rak med 2 pinnar och 1 pinne i höjd (längd har vi inte provat ännu) :)
//Linnea

2012-07-10 @ 08:36:45
URL: http://lillaklara.bloggplatsen.se
Postat av: stina

Vad duktig Lakriz är<3

2012-07-14 @ 16:48:00
URL: http://fotohoppet.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0