Lite bilder från dagen!

Idag fick kameran och lillsyrran hänga med till ridlägret i Polen (sista dagen är på lördag).
Kan tillägga att det var 30 grader i skuggan och 40 minst i den stekande solen. Svetten rann!
 
Jag red en 170 cm hög valack vid namn Big Bend, kallas Ben.
Han var riktigt stor! Det är bland dom högsta hästarna jag ridit på faktisk. Han tyckte att flugorna var lite smått irriterande så det var tungt i början, men sen började han fokusera lite
 
Syrran red "min" häst Bolero, kallas Bubblan.
 
Do not mobbing mee :(
 
//Linnea
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, kan det inte vara så varmt i Luleå? :(
Btw, har också en sån t-shirt som du har på bilderna ;)

2012-07-25 @ 21:51:48
URL: http://www.cottoncandybunny.blogg.se
Postat av: love

Å så härligt det ser ut! Hoppas du har det bra! :D

2012-07-26 @ 12:26:44
URL: http://klippanskaniner.blogg.se
Postat av: Johanna (Kaninen Hogge)

Hur hamnade du på ett läger i Polen? Det verkar spännande ju, jag vill med åka på läger. Någon hemsida du kan tipsa om? :)

Svar: Haha, jag var där när Hanna gästbloggade här litegrann. Jag vill lixom inte skylta med att jag reser bort om man nu så säger, elr snarare sagt jag får inte skylta med att jag reser bort. Allt är ju synligt för allt och alla, mitt vare är så stöter man på en idiot. Aja, nog predikat om det!Nepp, jag red på ett stall som fanns nära huset där vi bodde, i Olztyn.
Kan annars tipsa ett ställe som heter Kortovo i Olztyn, där är det bra! :)
//Linnea

2012-08-11 @ 23:08:10
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0