Motionerat ninerna lite extra!

Idag har jag motionerat kaninerna mer än vanligt, dom ska nämlingen inte få komma ut på lördag så då är det lika bra att trötta ut dom idag och imorrn så dom gör sig av med lite energi.
 
Både Elwis och Lakritz har fått vara ute i hagen ca 2 timmar medans jag rensade burarna och käkade middag. Sedan sprang/promenerade jag med dom tills dom kändes möra (hehe).
 

Filmen är filmad för ca 4 veckor sedan för er som undrar :)
 
Så grymt nöjd jag är med mina odjur! Jag tror inte att jag hade kunnat ha något bättre ♥
 
Har också snickrat lite på gerbilprojektet nyss... Nu saknas bara nätet och gångjärn.
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Mirra

sv: ja, vi har haft sol 2 dagar i streck nu, annars har det bara regnat, så jag har passat på att sola lite :P

2012-07-05 @ 22:07:17
URL: http://mirramarika.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0