Nu är jag här!

Äntligen kom jag in på Linneas lilla blogg!

Hanna heter då jag och bloggar själv på Typkaniner.blogg.se :)
Jag och Linnea är riktigt tajta kompisar bakom dataskärmen och vi träffades för första gången den 5e Juni 2011, på hennes första tävling. Sedan dess har vi hållt ihop och varit med varandra riktigt ofta! Vi sover över hos varandra, tränar med varandra, sen är vi allmänt flummiga tillsammans! Det är alltid kul att kunna göra sådant med en vän, vi har alltid kul tillsammans. Vad vi än gör.

Jag själv har 2 kaniner som heter Doris och Daisy. Daisy bor inte hemma hos mig, utan hos min kusin som valde att ställa upp när min allergiska pappa står ivägen. Jag kommer försöka updatera här så ofta jag bara kan, annars hittr ni mig alltid "hos" mig på min lilla blogg. Vet inte vad mer jag ska skriva, det här inlägget blev ganska rörigt
.

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hanna! <3

2012-07-17 @ 09:19:28
URL: http://svartkanin.blogg%20se
Postat av: Johanna

Varför gästbloggar Hannpå linneas blogg?:)

Svar: För att hon gästbloggar hos mig medans jag inte har tillgång till att blogga lika ofta som jag brukar ha :)
//Linnea

2012-07-17 @ 15:12:46
URL: http://kaninerna2.devote.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0