Tävlingsresultat från idag! #Lovisa berättar

Hej! Nu ska jag blogga lite om hur det har gått för lill-Elwis på tävlingen idag.
 
Svår rak nr1 (debut)
Elwis var lite sur grunden så det var bäst att hålla sig lång bort från han. Han sprang hela vägen och det blev 1korr fel och i finalen så fick han 1fel alltså 1+1. Och det räckte till en andra placering och pinne :D
Så han gjorde ett riktigt snyggt lopp!
 
Svår rak nr2
Elwis var luktig i början men det slutade efter första hindret så det var bra! Sen han fick 2 korrfel i grunden och 2 korrfel i finalen. Alltså 2+2 men om han inte hade brytit ut så mycket så skulle han ha dubbel nollat och fått en till pinne men det var ändå superduper bra!
 
Så jag är så stolt över lillgubben, han gjorde fina lopp idag! Tyvärr blev det för mycket korrfel enligt mig, men övning ger färdighet. Så nu taggar vi PITEÅ till helgen och då är det cup också :D
 
//Lovisa

Kommentarer
Postat av: love

Nu börjar jag blogga igen så jag uppdaterar elwis där :D

2012-07-23 @ 00:54:17
URL: http://klippanskaniner.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0