Bilder på Lakritz!

Justnu känner jag att jag bara lägger ut bilder på kaninerna och har hur tråkiga inlägg som helst, men det ska jag försöka ändra på!







Lakritz kan också sitta snyggt ibland ↑

Har märkt att jag bara har börjat använda H-sele till kaninerna.
Elwis har H-sele för att: Han skitar ner sin bogsele när han är och gräver och bröstselen är för stor så då har jag H-sele. Han stryper sig själv när man tar upp han så jag ska ha bogsele när jag hoppar.
Lakritz har H-sele för att: Hon ser smalare ut och så stör inte selen hennes värdefulla dubbelhaka.
Bobby har H-sele för att: Han har egentligen en bogsele, men sen han hoppade ur den så har jag inte haft lust att använda den och han passar perfekt i H-sele så det finns ingen anledning att han ska ha bogsele.
Bobby stryper/hetsar inte när man tar upp honom och H-selen glider inte heller av. Supersmidigt på han!


Se så snygg Bobby är i den marinblå H-selen med silvriga stjärnor från gnagarboden!

//Linnea 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0