Hur det blir med en till kaninunge!

Ellen om Svar på tal!
När kommer din tredje kanin?
 
Svar: Kaninungen jag skulle ha först föddes aldrig. Pox (Khaos S Ch Pox) och Heidi (Snöflingans Gt Ch Meet the feebles) fick aldrig några kaninungar fast flera omparnaingar skedde.
Nu står jag i kö på Grenens kull mellan Cea (Pinglans Gt Ch Ceteacea) och Pontus (Rengnbågens Gt Ch Power of love) och så är jag även i kö på Khaos kull mellan Saga (Diamonds S Ch Cherub of the mist) och Charlie (Stjärnan's Gt Ch Sheraton)
Tycker att båda kullarna verkar lovande. Båda parades för ca 1 och en halv vecka sedan så förhoppningsvis så blir det en bäbis någonstans därifrån istället.
 
Lite synd att det blev så, vill så gärna ha en Pox och Heidi bäbis...
Men ibland så blir det så :(
 
Jag vill ha smått ju ♥
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska ha en Doris bebi, punkt. <3

Svar: Haha! Nää ;) ♥
Linnea Nordberg

2012-06-28 @ 17:21:17
URL: http://Http://Typkaniner.blogg.se
Postat av: Ellen

små bäbisar e så roligt att ha :) dom e så mjuka å små <3 :)

2012-06-28 @ 20:54:42
URL: http://karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vem kan säga nej till en kaninunge? : 3

Svar: Jag kan :P
Linnea Nordberg

2012-06-29 @ 11:25:47

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0