Resultat Midnattsolscupen 2012!

Nu är jag hemma från en jätterolig helg fullproppad med kaninhoppning!
Jag träffade syskonen Emma och Alva från ÅKH (Ångermanlands Kaninhoppare), dom var jätte snälla och mysiga :D

Lördagens resultat:
Msv rak: Elwis gjorde ett skitslarvigt lopp och gick på 3 fel, ingen final...
Lätt rak: Lakritz är jätte duktig, lite seg men hon försöker iallafall. 1+1.
Kirre var också duktig, lite snabb så han fick med sig en bom i varje lopp. 1+1.

Söndagens resultat:
Msv krokig: Elwis var hur fin som helst! Det var den svåraste medelbanan han hoppat och han gjorde det så bra! Det kanske blev lite för många korr. 1 fel i bana och ett fel i korr, totalt 2 fel i grunden. I finalen taggade han till och 0:ade loppet. 2+0 och hamnade precis utanför placering och pinne. Synd men jag är nöjd!
Lätt krokig: Lakritz fortsatte att försöka men lite tröttare. 1+2
Kirre var jätte stressad men försökte, han gick på 1+1.

Har inga bilder och filmer på mina kaniner än, men dom kommer snart :D
Jag bjuder på några fina bilder på andra kaniner ist!


Maria Knutsson med Regnbågens Baltus van Tassel

Vem kan detta vara? o:

Matilda Hedlund med Regnbågens Shere Khan

Mathilda Piirainen med Stjärnan's (Ch) Caramell Shew Shew

Alva Samuelsson med Kings Gt Ch Douglas Boston

Lovisa W-B med Grenens Aquila

Tobias Ståhl med Stjärnan's Gt Ch Sheraton

Vem kan detta vara? o:

Rickard Wilhelmsson med Khaos S Ch Pox (Vinnare av Svelandcup 2012 del 1)

Maria Knutsson med Rengnbågens Ch Kapten Amelia

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Alva

Det var jätte kul att träffa dig! :D



Conrad vart ju Gt Ch igår, om certet godkänns. :)

2012-06-11 @ 16:50:48
URL: http://vitchocolate.blogg.se/
Postat av: Emma Jonasson

Var jättekul att träffer Er också.

Bild 2 är Julia Nyman och Snöflingans Quickstep, bild nr 4 ska vara Stjärnans (Gt Ch) Caramel Chew Chew och bild nr 8 är Jennie Svensk och Solvindens Ch Wild Strawberry. :)

2012-06-11 @ 16:55:38
URL: http://fotoryttarnas.se
Postat av: Yasmine

Tack för fantastiskt fina bilder och lite text om kaninhoppning så jag som amatör också får ta del av sporten!

2012-06-11 @ 17:37:09
URL: http://www.nattstad.se/yasminescirkus
Postat av: Johanna

Vad coola hinder!:)

2012-06-11 @ 17:45:43
URL: http://kaninerna2.devote.se
Postat av: Alecsandra

Du har inga bilder på typ Leon eller Isla? :$

2012-06-14 @ 23:40:32

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0