Sommarjobb, regn och nytt akvarium!

Ja rubriken säger det mesta av min dag har bestått av.
 
Jag börjar sommarjobbet kl 7 så jag måste stiga upp kl halv 6 och slutar kl 4... Toppen! >.<
Är lagomt mör efteråt men det är värt pengarna.
 
Har även varit och hämtat/köpt ett nytt akvarium till gerbilerna. 260 L så det är ganska stort.
Tror att dom kommer stormtrivas, bilder får ni sen när jag skurat upp den lite :)
 
Ronja var även gullig och skickade dessa bilder på Elwipelvi från hoppträningen igår:
 

Alla bilderna är fotade av Ronja Skog. Tack!
 
//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0