Utmaning #2

Jag har blivit utmanad igen av Nova :)

1. Är ditt eget djur ditt största intresse?
Jaa, det måste det väll vara? Haha! ;)

2. Hoppas du på en framtid inom det?
Inom vad?

3. Klarar du av att vara borta mer än två veckor från ditt djur?
Jaa! Fast det är lite jobbig ibland... Ibland kan det också vara lite skönt o.O 

4. Rosa eller röd?
Röd

5. Fest eller hemma med en good godispåse och nått gott att dricka?
Heeemaa ♥

6. Vad åt du senast?
Äpple

7. Målar du dina naglar?
När jag ids, sist var nog ca 3 mån sen. Ska faktiskt måla dom på torsdag :) 

8. Ska du ha kul i sommar?
Nej? JAA SÅKLART!!!

9. Något spec planerat i sommar?
Kaninhoppning, ridläger i Polen och chilla

10. Hur är mina två bloggar från 1-10 ?
Kaninbloggen, 8,5
Allt-bloggen, 6 ;)

Jag utmanar kaninkompisarnasklubb.blogg.se's Ida :)
1. Berätta om din första tävling.
2. Finaste kaninfärg?
3. Favorit bok? 
4. Roligaste skolämnet?
5. Ditt drömdjur, varför och beskriv?
6. Bästa dagen?
7. Om du fick välja att få vara en kändis för en dag, vem hade du valt då?
8. Favorit film?
9. Bästa årstiden?
10. Rakt VS lockigt hår?



//Linnea

Kommentarer
Postat av: Angelica :)

Något man kan göra? :Smed sina kompisar <3

2012-06-06 @ 09:19:38
Postat av: Angelica :)

Tex hoppa med the bunnyes:)

2012-06-06 @ 09:26:12
Postat av: Alva

Har frågestund på bloggen NU! Skulle vara kul om du frågade något :)



Förstår inget med dom här utmaningarna, hur gör man?

2012-06-06 @ 12:16:56
URL: http://vitchocolate.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0