Måste bara visa...

Igårkväll var det dehär jag pysslade med! En kaninhoppartårta! "livets" står alltså för min uppfödning, och kaninen och gubben på tårtan är tänkt att det ska vara jag och Albin. Syns inte jag vet ;)

Det var första gången jag arbetade med MMF, dvs marschmallowfondant, och MC, modelleringschoklad. Tårtan är fylld med dumlefluff, hallonmousse och färska hallon. Tårtbottnar i vanilj. Kan säga att den blev riktigt god, men mäktig uhhuh. Figurerna och de vita rosorna är gjorda i MC och resten av dekorationerna är gjorda i MMF.

Ganska nöjd med resultatet faktiskt! :)


//Linnéa


Kommentarer
Postat av: Nadja

Som jag skrev på Facebook.

AWESOME!

2012-03-25 @ 15:58:04
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0