Presentation 2! #Linnéa

Får väl också presentera mig då :) kan inte lägga in bilder just nu dessvärre, ska ladda ner bloggappen bara..
Jag heter Linnéa (jag också höhö), är 15 får gammal och går alltså i nian. Har förövrigt sökt in till två olika gymnasier, djur och hund. Djur är första handsvalet och då tänkte jag gå i Svalöv med inriktning sällskapsdjur och zoo där jag tror jag kommer trivas ypperligt trots att jag kommer få pendla 1-1.5 timme per dag. Men jag överlever nog ;)
Jag är en tjej som ni kanske förstår, lever helt för djuren. Har tolv egna just nu, tre kaniner, åtta gerbiler och en hund. Så småningom ska även en kanin till köpas in som sällskap till min ena hane som ska kastreras.
Tävlar aktivt för Skånes kaninhoppare, blir runt 2-3 tävlingar per månad ungefär.
Jag är en ganska blyg typ, men inte när man väl lär känna mig dock.. Sminkar mig aldrig, ser ingen mening med det då jag tycker alla ser bra ut precis som dom är. Dessutom kan sminket vara testat på djur innan, så för att vara på den säkra sidan används inget alls :)
Kaninerna heter milleniums starry night "Siri", albendin "Albin" och teardrop from the sky "SN". Tre helt olika kaniner men dom berättar jag om i ett annat inlägg eftersom jag skriver via min älskade iPhone just nu, min lilla bebis (a)
Gerbilerna heter Eddie, Igor, snask-Håkan, Lasse-liten, obsidian, onyx, miyagi och Tummelisa. Hade en uppfödning ett tag, men la ner den då jag insåg att tiden inte räckte till :(
Hundens namn är ganska pinsamt att berätta haha, Åke heter han iaf! Är av rasen kromfohrländer - alltså en ovanlig ras.
Något mer ni undrar över? Bara fråga! :)

//Linnéa

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0