Presentation 3! #Hanna

Hej hopp alla läsare, nu ska jag, Emma och Linnea gästblogga här medans den andre Linnea är bortrest.
Jag heter då Hanna och är en riktig kaninhoppar-tjej! Jag älskar nästan allt som har med kaniner att göra, förrutom att städa burar som kanske är liiite mindre roligt ;) men det funkar!
Jag har två kaniner som heter Sävast kärleken är stark och Solrosgårdens Whisper of the heart, även kallade Doris och Daisy!
Dom är två hoppkorsningar och tävlar med mig som förare. Doris är klassad medelsvår i båda med en pinne i krok, för ung för höjd och längd, Daisy är också (äntligen) medelsvår i båda med en pinne i höjd. Nu när Linnea är bortrest är även Elwis här och gästar!
Jag brinner verkligen för djuren och det finns nog ingen brandsläckare som kan tagga ner mig. Jag tävlar i samma klubb som Linnea som äger bloggen, då vi är nära vänner och bor båda i Norrbotten! Jag kommer ihåg första gången jag träffade Linnea, jag och Wilma var med henne hela dagen.. Jag började med kaninhoppningen typ.. 2009? Men jag började dock inte tävla då.
Jag vet inte om det finns så mycket mer att säga om mig, men ni finner mig på min standard blogg http://Typkaniner.blogg.se

image description

Hejsvejs!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0