Blää!

Vilken dag. Varken bra eller dålig, fast mer dålig än bra.

Fotade somsagt kaninerna idag, men kamerans uppladdar program vägrar att samarbeta så bilderna får ni imorrn.

När jag var ute med Bobby i sele så råkade han komma ur den med ena framtassen, sen när jag skulle fixa det och stoppar kopplet så hoppar han självklart ur hela selen. Jag får typ panik och tänker "Jävlar! Nu kommer han smita" medans Bobby skuttar iväg på gräset. Sen så smyger jag mig på han och fångar han snabbt  men då blir han så klart livrädd och hugger fast i armen. Reflexmässigt drar jag åt mig armen men han släpper inte, han håller fast och hänger kvar. 
Jag sliter av honom från armen, lugnar han och bär honom till buren.

Blodet sprutade jag fick ett 5 mm djupt och tjockt jack. Vi for in till akuten och jag tog en stelkrampspruta och så gav dom mig antibiotika för 3 dagar.



Just nu känner jag mig bara allmänt förbannad för pappa (#%!!@) har tagit min mobil eftersom jag "råka" äta upp kanterna på den nybakta jordgubbspajen...

Life sucks. GODNATT!!!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: frida

sv. Ja precis, samma här :) Skönast för dem



Ajajaj var glad att du bara har antibiotika i 3 dagar, jag har snart haft det i 10 dagar pga brutit finger och fått sy :/

2012-05-27 @ 21:45:52
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/
Postat av: Johanna och Hogge

Woha, vilket bett det måste vara D: Han ville ärr-tatuera dig så du inte ska kunna glömma honom...



Man får äta kanter på jordgubbspaj. Jag har bestämt det. Man får till och med äta hela pajen på en gång om man vill. Utan att dela med sig. Åh vad jag vill ha paj nu....

2012-05-28 @ 10:49:17
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: frida

sv: haha nej inte direkt trevligt,sista dagen idag som tur är ;)

2012-05-28 @ 10:55:42
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0