Kanske får besök...

...Av Elwis kullbror Bobby (Sävast Barnhurst) och ev. Bärnad (Pilens CH Fruktsocker) om inte Julia hittar vakt åt han på annat håll.
Det är iallafall klart att jag ska ha Bobby, kuligt värre! Så då ska jag ha han hos mig till sommarlovet ungefär.
Linnea's träningsläger AB. Nej, skämta...
Hämtar han på tävlingen den 17, alltså imorgon. Såklart får ni bilder på sötnosen då ;)

Wilma har börjat skicka över tävlingsbilderna på mina kaniner från tävlingen den 12 som också var Elwis msv debut.
Smakprov:


Nu ska kaninerna ut i hagen och ikväll far jag till min hoppgrupp i stallet, spännande! :D

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Ronja

Gick det bra? :D Du hade väl Mazetti? :)

2012-05-16 @ 21:22:31
URL: http://madeforyouu.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åh vad kul! :D<3

2012-05-17 @ 12:46:14
URL: http://madeforyouu.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0