Svar på tal!

Victoria om Tävlingsresultat!:
Roligt att Elwis blev msv! :D Då ska du tävla han i medelsvår nästa tävling då? (När är nästa?) Det skulle vara roligt om du får filmat när Elwis hoppar medel för första gången (:

Svar: Joo, msv blir det nog på nästa tävling. Nästa tävling är den 12, krok en gång. Vi får se om jag kan fara på den eftersom jag har 3 prov som jag måste klara i veckan för att få fara.
Såklart att jag ska försöka fixa både film och bild till hans msv-debut! :D

Lisa om Varit duktigt!:
Kan du lägga upp foton igen på hur man gör egna märlor? :)

Svar: Det orkar jag inte göra igen, så du får kolla på den gamla. Klicka HÄÄÄÄÄR!


Jäklar, du kommer dö i medelsvåren!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: <3Ellen!!

hoppas nog inte att han kommer då;)

2012-05-06 @ 17:51:49
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv: Ja, var riktigt jobbigt.. Så jobbigt att jag fällde några tårar faktiskt. Inte så roligt när ens djur blir uppgrävt. Man vill liksom "glömma" det sorgliga att djuret inte finns mer å glädjas åt tiden man fick istället. Väldigt svårt när kaninen inte vart begravd riktigt, har som inte riktigt kunna gå vidare då. Men nu är hon begravd ordentligt med stenar över så hon inte blir uppgrävd igen.

2012-05-06 @ 22:08:48
URL: http://biancakanin.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0