Värmen är påväg!

Nu känns det som att värmen kommit för att stanna. 20 grader i skuggan på dagen klagar jag inte över. Dagen har spenderats på stan. Hittade lite fina kläder till mig och så köpte jag morotsfrön till kaninerna. Ska plantera några minimorötter i en odlingslåda så kaninerna också får lite gott på sommaren. Justnu bloggar jag från mobilen för jag inte har tillgång till datorn. Kan säga att snälla Maria håller på att göra en animerad header till mig! :D Jag har velat ha en jättelänge. Funderar också på att byta min grusbakrund till gräs så det blir ännumer sommarkänsla. Kan tyvär inte lägga in en bild men jag gottgör er imorrn med en bildbomb på kaninerna :)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Hogge

Ska bli kul med ny bloggdesign :D

2012-05-27 @ 12:38:12
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: frida

Skönt med värme, kaninerna gillar dock inte det så mkt mitt på dagen men roligare på kvällen säger dem;)

2012-05-27 @ 13:34:41
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0