Tävlingsresultat!

Jag var somsagt och tävlade hos Västerbottens Kaninhoppare igår, alla mina kaniner fick följa med!
 
Sävast Wentworth
MITT TÄVLINGSÅR ÄR RÄDDAT! Elwis nosade inget alls!!! Jag var och är SÅ HAPPY! Äntligen kan man säga ;)
Nu till resultaten, i första Elit kroken gick han på 3 fel varav bara en korrigering på sista hindret som var ett kryss. Nedslag på första hindret som var en kort Böj och en liten bakbom på Blomman och maxad Volme annars gick han som en klocka! I finalen rev han Böjen igen (suck) och bakbommar på en maxad box, inga korrigeringar och jag strålar! Det räckte till en 4e plats av 10.
I andra Eliten fick jag och Love bygga banan (den blev svår haha) och det märktes på kaninerna att den var mer "kämpig". För Elwis del var han lite tagen av värmen och lite trött, så det blev en ordentlig krash på Högraken, han tog bakbommar på en maxad box, och en Knotan kombination. Sen rev han även det bakre planket på en platt+plank bak. Sen 1 fel i korrigering på det :P
5 fel totalt och det var endast 4a felarna som gick till final. Ändå nöjd med Pelwi ♥
Bilder kommer! 
 
 
Lilla (sega) Lakritz
Ja, hon var den enda av alla 4 msv kaniner som kom imål, vilket såklart resulterade vinst på 4+5 fel! Skam för Norrbotten xD
Hon har inte varit så seg enda sedan hon hoppade miniklass för typ nästan 2 år sedan... Aja, hon följer inte med nästa söndag och bara på lördagen den 24 i Boden.
 
Khaos Stjärnstoft
Lilla Sväva var bara och tittade på samt hoppade omkring i selen. Hon är så busig och nyfiken, verkar inte alls tycka att mattorna var konstiga så vi taggar debuten på söndag i Skelefteå! :D
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Var häftigt det var att se Elwis hoppa:) Vilken fart:) Men rivningen på böjen såg verkligen onödig ut... Kul att du snart ska få debutera med Sväva och hoppas det går bra då:)

2012-11-12 @ 16:29:46
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: KaramELLEN

slarviga Elwis! rev första hindret (böjen):P

Sv: ja, det hoppas jag!!

2012-11-12 @ 19:51:30
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0