Hopptränat!

Idag var vi 6 st som hopptränade hos mig. Dom som var med var alltså jag, Viktoria, Alexandra, Jennifer, Angelica och Amanda. Det var roligt med så många som hopptränade :D
 
Khaos Stjärnstoft
Den efterlängtade hoppträningen var äntligen här! Fast Sväva verkade inte tycka desamma...
Hon hoppade väl bra för att vara andra gången, men det känns som att hon inte riktigt förstår att det är hindret hon ska hoppa utan helst far hon hit och dit, men inte stressigt utan i en normal takt. Sen får hon ett ryck, hoppar bra i lunka fart men helt plötsligt kan hon tvärnita och tjura ihop helt. Lite jobbigt, men jag har överseénde ;)
Vi hoppade mini/lätt.
Allt kommer så småning om med tiden. Så om ca en vecka kör vi en liten träning igen med snuttan ♥
 
 
Lilla Lakritz
Lakritz min Lakritz... Hon har nog nått sin kapacitet-gräns skulle jag tro. Hon hoppade svår/msv rak.
Svåren är lite för mycket för hennes självkänsla tror jag. Hon krachar ganska mycket, mest fram eller bakbommar.
Saksamma om hon går dåligt, Lakritz har ändå nått sitt mål för länge sen och så är hon ju bara en kortbent och kompakt dvv tjockis ♥

Hon kanske tar den sista pinnen upp till svår i krok den 11 november i Skelefteå, sen ska hon få viiilaaa tills hon är säker och fin igen. Sen finns det kanske hopp om svåren ändå...
 
 
Sävast Wentworth
Skriver lite om Elwis också bara för att var rättvis ;)
Elwan fick vila idag. Ingen hoppträning när man är Elit inte. Faktiskt så behövs det inte. Det enda han behöver träna på är att hoppa på matta så det taggar vi till den 11 i ACKH!
Elwis fick chilla på en solig promenad och bara leva livet...
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Bebis har fått namn nu:) Och ett riktigt fint namn också:)

2012-10-27 @ 21:49:53
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Greta

sv: Jag kommer gärna nu i helgen! :) Går buss från Råneå så jag är på busstationen typ 10.50... å sen då första bästa llt buss... till typ hertsön? ;) vilken dag?

2012-11-01 @ 11:33:27
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0